Informace o servisu a reklamačním řízení:

Místo pro zasílání reklamačních balíků:

  • Nářadí Hornig s.r.o.
    Čsl. Legií 1263
    514 01 Jilemnice

Vzor odstoupení od smlouvy

Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád Nářadí Hornig s.r.o.

Níže se nachází výtah nejdůležitějších způsobů reklamace a vrácení zboží jako výklad k našim Obchodním podmínkám.

  1. Kupující je po nákupu povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách neodkladně informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a dokumentaci zjištěných vad (fotografie).
  2. K reklamaci je nutné předložit kopii nákupního dokladu zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  3. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  4. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace, a to elektronickou formou pomocí e-mailu uvedeného u reklamované zásilky nebo původní objednávky.

Storno objednávky

Pokud jste z jakéhokoli důvodu ztratili o objednané zboží zájem, dejte nám to prosím co nejdříve vědět. Můžete využít on-line chat, email nebo telefon +420 481 54 30 54. Rozhodně se na Vás nebudeme zlobit, naopak děkujeme.

Byla-li objednávka již odeslána, sdělte doručujícímu řidiči, že si nepřejete zboží převzít. Dojde tak k jeho nejrychlejšímu vrácení k nám.

Vrácení zboží v zákonné lhůtě

Z ustanovení Občanského zákoníku § 53 odst. 7 má koncový spotřebitel nárok na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní od převzetí výrobku, a to bez udání důvodu. V tomto případě musí být zboží nepoužívané a v původním obalu. V případě, že zboží nebude dodáno kompletní (a to včetně všeho dodávaného příslušenství) v originálním obalu, máme právo si účtovat náklady vzniklé s uvedením takového zboží do původního stavu.

Z § 1832 odst. 2 Občanského zákoníku vyplývá, že pokud spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme v době objednání, máme právo vrátit spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Vracené zboží zašlete balíkem na naši adresu. Do balíku přiložte prosím list papíru se svým jménem a číslem účtu, kam máme poukázat peníze za vrácené zboží. Po přijetí a kontrole vraceného zboží vystavíme dobropis, který Vám zašleme k potvrzení. Po navrácení potvrzeného dobropisu poukážeme peníze zpět na Váš účet. Peníze Vám budou vráceny do 14 dní od odstoupení od smlouvy, pokud v této době dojde ke splnění výše uvedených náležitostí

Jako vzor přilládaného dopisu můžete využít vzor níže.

Dobropisujeme částku za zboží a poštovné, kterým jsme dodali zboží k Vám. Nekompenzujeme náklady vzniklé s vrácením zboží. Řídíme se v tomto případe stanoviskem ČOI, které si v plném znění můžete přečíst ve spotřebitelském průvodci: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/.

Poškozená zásilka

Pokud k Vám dorazí zásilka evidentně poškozená přepravou, reklamaci vždy řeší přepravní služba. Nejlepší je kontrolovat dodané zásilky ihned při přebírání. V takovém případě je nutné při převzetí nebo bezodkladně (ideálně do jednoho pracovního dne) nahlásit reklamaci provozovateli přepravní služby. S doručitelem v takovém případě sepíšete reklamační protokol. Je také vhodné poškození zásilky zadokumentovat, a to ideálně fotografiemi.

Nehlášenou a nedokumentovanou poškozenou zásilku nelze z naší strany uznat jako platnou reklamaci. Tuto reklamaci uznává a rozhoduje vždy přepravce! Zároveň nikdy nemůžeme přebírat odpovědnost za službu třetí strany, jakou je právě přeprava. Děkujeme za pochopení.

Nekompletní zásilka

Nedorazilo Vám zboží z objednávky kompletní? Prosím kontaktujte nás pomocí výše uvedených kontaktních cest. V co nejkratším čase překontrolujeme stav balení Vaší zásilky a reklamaci vyřešíme.

Vadný výrobek v záruční lhůtě

Pokud se Vám výrobek od nás v uváděné záruční době pokazí (ať už z důvodu výrobní vady nebo v průběhu běžného používání), máte nárok na reklamaci takového výrobku. Standardní dobou pro vyřízení reklamace je 30 dní a řídí se ustanoveními Obchodních podmínek v souladu s Novým občanským zákoníkem.

Nechceme Vám způsobovat problémy s reklamací, proto se můžete spolehnout, že ji vyřídíme v nejkratším možném čase a pro Vás co nejvýhodněji.

Vadné zboží, na které se vztahuje záruční lhůta, zašlete buď k nám (kontakt výše) nebo přímo do autorizovaného servisního střediska, jejichž seznam najdete na našem webu. V případě kladně vyřízené reklamace má zákazník právo na refundaci nákladů na zaslání vadného výrobku k nám nebo do servisního střediska.

Pozáruční servis

K námi prodávanému sortimentu zajišťujeme také pozáruční servis vlastními silami a pomocí smluvních partnerů. V případě potřeby rady nebo servisního zásahu se na nás neváhejte obrátit.

Odstoupení od uzavřené kupní smlouvy

Níže uvedený vzor si můžete stáhnout také elektronicky.

František Kupující 
U zákazníka 3
123 45 Konzumentov
frantisek@kupujici.cz
tel.: 123456789

Nářadí Hornig s.r.o.
Čsl. Legií 1263
514 01 Jilemnice
info@naradihornig.cz
tel.: 481 54 30 54



V …………….., dne …………………

Věc: Odstoupení od smlouvy dle § 53 občanského zákoníku

Ve Vašem internetovém obchodě jsem si objednal ………………………….. v hodnotě ……………Kč, včetně DPH. Toto jsem od Vás obdržel dne ………………………… (číslo objednávky/faktury ………………).

Na základě § 53 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy týkající se výše uvedeného zboží. Zakoupené zboží vracím spolu s tímto dopisem.

Zaplacenou částku prosím vraťte v zákonné třicetidenní lhůtě na účet číslo ……………………… vedený u ……………………………….

Vrácené zboží, prosím vyměňte za:
Kód zboží Název zboží                                                      Počet kusů
     
     
     


S pozdravem


…………………………………………
František Kupující