Často kladené dotazy
Dodání v určitý čas
V poznámkách k objednávkám se objevují požadavky na různou dobu dodání, kontaktování před dodáním nebo změnu dodací adresy vzhledem k času doručení. Bohužel ani jeden z těch požadavků není možné vyplnit při standardní balíkové dopravě námi nabízenými službami. Dopravci kurýrních služeb většinou volají a snaží se zboží doručit v čas, kdy se to hodí odběrateli. Pošta často nedělá ani toto. Z naší strany nemáme jak dopravci Vámi preferovaný čas sdělit.
Skladová dostupnost zboží
Často se nás ptáte - máte toto skladem? Snažíme se obchod dělat poctivě, proto když píšeme skladem, zboží máme fyzicky skladem v naší prodejně! Udáváme přesné skladové množství dané položky v naší prodejně. Synchronizace stavů probíhá skoro v reálném čase.
Zároveň několikrát do týdne od našich dodavatelů objednáváme. Elektronářadí, akumulátorové nářadí a stroje, které aktuálně nemáme skladem, obvykle dodáváme do 3 pracovních dní od objednání. Ostatní drobné ruční nářadí, doplňky pro dům a spojovací materiál dodavatelé obvykle zaváží 1x týdně, čili dodání po objednání takového zboží obvykle garantujeme mezi 3 - 7 pracovními dny.
Rychlost dodávky
Kdy dorazí zboží, když dnes objednám? Snažíme se všechny objednávky odesílat ten samý den (toto většinou platí pro objednávky do 14 hodin). Info o dodání pomocí jednotlivých doprav zjistíte při výběru dopravy v košíku. Jakmile Vaši objednávku zaregistrujeme, budete o jejím zpracování pravidelně informováni.
Bohužel nemůžeme ovlivnit způsob přepravy. Pro případ zpožděné dodávky, případně poškozené dodávky, čtěte článek o reklamacích.
Původ recenzí na e-shopu
Recenze, které si můžete prohlédnout na našem e-shopu jsou získávány z těchto dvou zdrojů:
- přímým zadáním recenze uživatelem na našem e-shopu,
- přejmutím recenze zveřejněné po nákupu v našem e-shopu na platformě Heuréka.